healthy habits

Healthy Habits 'Start'

Het programma waarbij je op 8 weken leert hoe je 1 belangrijke gewoonte maakt.

Kies jouw variant: 'Regelmatiger Bewegen', 'Betere slaapgewoontes' of 'Regelmatiger Ontspannen'

Herken je dit?

Je ziet zeker het nut in van vaker ontspannen, vaker bewegen of consequenter zijn met goede slaapgewoontes … maar je pogingen mislukten.

✓ Je bent vaak futloos ‘s avonds en hebt geen energie meer voor leuke dingen.

Je vorige voornemens gingen een periode goed, maar dan liep het mis door iets dat jouw aandacht opeiste.

Er zijn een aantal gewoontes die je wil veranderen, maar je wil graag starten met één belangrijke aan te pakken.

Je vindt Healthy Habits interessant en wil met dit korter programma eens testen of het ook voor jou zal werken

Wil je graag bereiken:

→ Dat je beter in je vel voelt en het gevoel hebt dat je de dag aankan?

→  Dat jouw inspanningen deze keer wel renderen door deze te richten op 1 specifiek doel?

→  Dat je eindelijk je lichaam geeft wat het verdient in plaats van constant te balen over je hardnekkige gewoontes?

→  Dat je terug energie hebt om leuke dingen te doen ‘s avonds en in het weekend in plaats van vooral te moeten bekomen van de drukke dagen?

→  Dat je meer geduld, wilskracht, concentratievermogen én een beter immuunsysteem krijgt door beter voor jezelf te zorgen?

Je leert alles over hoe je succesvol kan zijn in jouw gekozen doel.

Overzicht thema's Healthy Habits Start

Healthy Habits Start bewegen sporten regelmatiger
Healthy Habits start ontspannen stress
Healthy Habits Start slaap beter slapen

Hieronder vind je een beschrijving per thema, zodat je zeker kan zijn welk bij jou past.

Regelmatiger bewegen
  • Ideaal wanneer je op een haalbare manier meer wil bewegen in je dagelijks leven

  • Ideaal als je voornemens om te bewegen vaak tijdelijk zijn en je deze keer wil blijven gaan

  • Je leert eindelijk waarom we soms geen zin hebben om te bewegen en hoe je dit aanpakt

  • Je leert hoe je zelfs met een drukker leven toch veel voordelen van beweging kan behalen

  • Je leert hoe je het niet meer als ‘karwei’ zal aanvoelen én hoe ook jij maanden- en jarenlang kan volhouden
Healthy Habits Start bewegen sporten regelmatiger
Healthy Habits start ontspannen stress
Regelmatiger ontspannen (stress verlagen)
  • Ideaal wanneer je merkt dat stress toch een constante impact heeft op je leven

  • Ideaal als je op zoek bent naar haalbare oplossingen die ook in een drukker leven passen

  • Je leert eindelijk wat ‘stress’ nu eigenlijk is en hoe je deze inzichten maximaal kan benutten

  • Je leert op welke praktische manieren je zelfs kortere pauzes echt rustgevend kan maken

  • Je leert welke ontspanningsvormen bij jou passen en hoe je dit consequent kunt inbouwen
Betere slaap & slaapgewoontes
  • Ideaal als je merkt dat je door slechte slaap niet meer ideaal functioneert

  • Ideaal als je graag wil weten hoe je op een praktische manier je slaap kan verbeteren

  • Je leert eindelijk wat er welke concrete zaken nu echt belangrijk is voor goede slaap

  • Je leert hoe je een slaapritueel kan ontwikkelen voor meer volwaardige slaap én dat bij jou past

  • Je leert hoe je deze adviezen consequent kan inbouwen, zodat je écht blijvend verbetering ziet!
Healthy Habits Start slaap beter slapen

Niet zeker welke variant ideaal is voor jou?

Bekijk elk programma eens in detail. Of misschien is een uitgebreidere formule zoals Healthy Habits ‘Focus’ of ‘Classic’ eerder voor jou?

Bekijk ook eens het volledige overzicht van alle programma’s.

Graag zekerheid?

Vraag gerust de vrijblijvende motivatie- en gewoonte analyse aan!

Hier krijg je inzichten en gerichte feedback over wat jou ideale programma zou zijn.
Dat hangt namelijk af van wat je wil bereiken en waar voor jou verbeterpotentieel zit.

Zij gingen je voor:

Natuurlijk wist ik dat ik vaker tijd voor mezelf en ontspanning moest nemen…

Ik gaf het echter nooit prioriteit voor dit programma. Het hielp mij in eerste plaats alles op een rijtje zetten en inzien welke impact stress had op mijn leven.

Nu ik af en toe tijd neem om tot rust te komen leef ik niet meer in een soort waas. Mijn leven is nog altijd druk maar ik heb het gevoel dat ik het nu veel beter aankan.

Wat ik vooral onthouden heb is dat het niet per se veel tijd moet kosten en je al verschil merkt na een paar dagen! Ik raad het iedereen aan.

4.5/5

Nadia L.

Reisagent & paardrijden

Voor het traject zat ik met het probleem dat ik heel graag meer energie wou en een fitter lichaam, maar ik hield het bewegen maar niet vol.

 

Ik had al snel door dat ik mijn focus moest leggen op de lange termijn, niet op de eerste week een bepaalde hoeveelheid calorieën of stappen halen.

 

Mijn vorige pogingen begon ik te hevig en ik was te streng voor mezelf. Ik dacht dat dat zou helpen, maar natuurlijk is dat niet zo.

Wat ik ook geleerd heb: als je niet kan omgaan met een drukkere periode, zal je voornemen altijd daar eindigen.

Gelukkig ging hier veel aandacht naar en ik geloof dat ik daardoor nu ik al veel consequenter en langer bezig dan ooit tevoren!

4.5/5

Isabelle R.

Marketingdeskundige & foodblogger

Naast mijn job neem ik mijn ‘hobby’ in de sportclub heel serieus. Ik krijg veel voldoening hieruit, maar ook wel wat kopzorgen.

Daarnaast ben ik soms nog laat op de club bezig. Ik had moeite met uit te bollen en in slaap te raken en sliep onrustig.

Vooral ‘s ochtends en in de latere namiddag voelde ik mij hierdoor futloos, wat na een tijd het nieuwe normaal werd.

Tijdens het volgen van het programma werd mij duidelijk hoeveel zaken ik anders kon doen.

En dat ik met periodes al dingen goed deed vroeger… Maar deze keer heb ik er een gewoonte van gemaakt!
Zeer tevreden.

5/5

Louis W.

Manager & jeugdtrainer

Ik stel me even voor: Aangenaam! Ik ben ...

0
4.5/5
Algemene beoordeling
Gemiddelde van 2020
---
0 %
van deelnemers
'Het diëten is voor mij verleden tijd'

Pieter, jouw coach en bezieler van Healthy Habits.

Pieter Brughmans

Hey! Ik ben Pieter en ik kijk er naar uit om ook jou te helpen naar blijvende resultaten.

Graag gebruik daarbij mijn ervaringen en mijn achtergrond in coaching, motivatieleer, gedragsverandering en lesgeven.

Ik volg zelf regelmatig opleidingen en trainingen en vind het  fantastisch als deze ook direct toepasbaar en actiegericht zijn.

Ik ben erkend diëtist en begeleid al een aantal jaar mensen online en in mijn praktijk in Leuven en Tienen.

Ik in cartoon-vorm