Vorm nieuwe gewoontes.
Voel je energiek en zelfzeker.

Leer hoe je succesvol gezonde gewoontes kan inpassen in je dagelijks leven, stap voor stap.

Haal de blijvende resultaten die jij wilt, zonder verboden voeding of calorieën tellen.
HH algemeen 2021 afbeelding voor video
Video afspelen

Video: Ontdek Healthy Habits op een paar minuten

In samenwerking met

Voor wie zijn de Healthy Habits programma's?

Worstel je hiermee?

  • Je wil afvallen en fitter worden, maar dat eeuwig ‘op dieet’ gaan beu bent.

  • Je ervaart frustraties omdat je een hardnekkige, ongezonde gewoonte maar niet afgeleerd krijgt.

  • Je houdt een drukke dag nog te weinig energie over om iets aan je avond te hebben.

  • Je weet wat je zou moeten doen, maar je slaagt er niet in het vol te houden.

  • De kleren die je zou willen dragen passen niet meer en je bent niet meer tevreden over je spiegelbeeld.

Klinkt dit als muziek in de oren?

  • Je bent meer tevreden over je eigen spiegelbeeld en je favoriete kleren passen terug comfortabel

  • Je hebt meer energie doorheen de hele dag en avond, je voelt je fit en beweegt makkelijker.

  • Je voelt je goed in je vel met een gezonde levensstijl die bij jou past en ervaart geen ‘dieet’ gevoel

  • Je weet exact hoe je periodes van stress en drukte kan overkomen en behoud zo blijvend je resultaten.

  • Je gaat voor een gezonde toekomst en geeft het goede voorbeeld aan je familie en kinderen.

     

Laten we samen bekijken of het iets voor jou is.

Ik vind het erg belangrijk dat je tevreden bent en goede resultaten boekt.
Liefst van al zou ik willen dat je jouw ideale programma vindt.

Om echt zeker te zijn kan je kiezen voor:

Zij gingen je voor:

Met mijn druk leven leek ik gedoemd om te blijven jo-jo’en. Om aanbeveling van een vriendin ben ik bij HH teruggekomen.

Na het kennismakingsgesprek met Pieter wist ik het al: dit is niet het zoveelste dieet.

Mijn ogen waren eindelijk opengegaan en waar ik vroeger gegarandeerd had opgegeven, zette ik nu verder.

Ik geef het juiste voorbeeld aan mijn dochters en dit kan ik blijven volhouden!

4.5/5

Karolien G.

Onderneemster & mama van 2

Wat me aansprak is de heldere en praktische adviezen. Je hoort zoveel over wat ‘niet mag’. Daar ging het eigenlijk niet over. Ik voelde me nooit beperkt en had veel keuzevrijheid.

Het programma deed me inzien dat ik net te streng was voor mezelf. Ik heb nu meer evenwicht in mijn voeding en in mijn hoofd heb ik meer rust.

Wat ben ik blij dat ik niet meer hoef calorieën te tellen! En dat ik me terug zelfzeker voel, ook voor de lens.

4.5/5

Marlies V.

Leerkracht & fotografe

Toen ik jonger was kwam ik er nog mee weg, maar daarna kwamen de kilo’s er elk jaar bij. Frustrerend!

Elk jaar opnieuw op dieet. En het moest snel gaan: ik wou snel terug ‘gewoon’ kunnen doen en een normaal sociaal leven.

Door Healthy Habits heb ik een juist evenwicht kunnen vinden. Ik sta mezelf alles toe, maar overdrijf niet.

Ik geniet nu nog méér van eten, want het schuldgevoel is weg. En nu mijn vriendinnen nog overtuigen!

5/5

Veronique L.

Onthaalmedewerker & levensgenieter
Kies jouw ideale programma

Start nu met je gezonde gewoontes en voel je beter en meer energiek!

Focus op 1 gewoonte - 2 of 4 maanden

Toegang tot alle doelen - 6 maanden

Toegang alle doelen - 12 maanden

healthy habits start focus gewoonte gezond

Focus op 1 gewoonte - 2 of 4 maanden

Toegang tot alle doelen - 6 maanden

healthy habits jaartraject blijvend afvallen

Toegang alle doelen - 12 maanden

Healthy Habits ‘Start’ & ‘Focus’

Deze programma’s zijn ideaal om met een kleiner budget kennis te maken met Healthy Habits en het proces van gewoonteverandering.

Healthy Habits Start


Beschikbare thema’s :Regelmatiger Bewegen’, ‘Stress & Regelmatiger Ontspannen’ en ‘ ‘Slaapgewoontes’.
Healthy Habits Start is een ideaal proefprogramma, je krijgt 2 maanden begeleidingsmodules over jouw gekozen niet-voeding doel.
Het is bewust minder uitgebreid en hierdoor is het erg laagdrempelig qua prijs en tijdsbesteding.

Healthy Habits Focus

Deze Focus trajecten zijn uitgebreider en richten zich op specifieke doelen op vlak van voeding.

De beschikbare thema’s van HH Focus zijn: ”Gezonde Snack Gewoontes’, ‘Gezond Ontbijt & Lunch’, ‘Portie Aanpassen’ en ‘Gezonde, Warme maaltijd’.
Deze omvatten dus de uitgebreidere voedingsgerelateerde thema’s en duren 4 maanden.

Samengevat:
Healthy Habits ‘Start’ & ‘Focus’ zijn de programma’s waarbij je blijvende resultaten haalt door je te richten op 1 thema waar veel verbetermarge zit voor jou.

Healthy Habits ‘Classic’

Ons paradepaardje, erg vaak gekozen door mensen die blijvend willen afvallen en een complete aanpak willen.
Je krijgt toegang tot het volledige 6-maanden programma en alle mogelijke thema’s en doelen.

Zo kom je tot een erg gepersonaliseerd traject en weet je zeker dat je de nadruk legt op de juiste zaken.
Verwacht je aan een begeleidingstraject vol praktische adviezen en tips. Elke week doe je nieuwe inzichten en inspiratie op. 

Je krijgt geen saaie theorie en dieetregeltjes, we focussen vooral op het effectief toepassen van de principes.

Samengevat:
Alles wat jij nodig hebt om
deze keer wél te slagen, verwerkt in interactieve en duidelijke modules. 

Healthy Habits ‘Jaartraject’

Het jaartraject is voor mensen die gaan voor een grotere transformatie. Voor wanneer je zeker bent dat je nood zal hebben aan intensieve en langdurige persoonlijke begeleiding.

Je wil er écht voor gaan en het moment is aangebroken om te investeren in je gezondheid en vaarwel te zeggen tegen alle diëten.
Na deze 12 maanden zal jij immense verbeteringen hebben behaald in je gewoontes én de juiste mentale tools om niet meer van dit goede pad af te dwalen.

Naast het volledig programma is er ook een pakket aan 1-op-1 coachingsgesprekken inbegrepen waar we je echt nauwgezet kunnen opvolgen, begeleiden en dieper in kunnen gaan op jouw persoonlijke ervaringen.

Samengevat:
Ideaal voor mensen die ondanks een complexere situatie, minder evidente omstandigheden of obstakels in hun leven echte progressie en resultaten willen bereiken.

 

Motivation is what gets you started.
Habit is what keeps you going.

0
4.5/5
Algemene beoordeling
Gemiddelde van 2020
---
0 %
van deelnemers
Dat het diëten verleden tijd is voor hen.

Pieter, jouw coach en bezieler van Healthy Habits.

Pieter Brughmans

Hey! Ik ben Pieter en ik kijk er naar uit om ook jou te helpen naar blijvende resultaten.

Graag gebruik daarbij mijn ervaringen en mijn achtergrond in coaching, motivatieleer, gedragsverandering en didactiek.

Ik ben erkend diëtist en heb al honderden mensen naar hun doel begeleid in de praktijk en online.

Niet zeker welke variant ideaal is voor jou?

Bekijk elk programma eens in detail. Een volledig programma als Healthy Habits ‘Classic’ of eerder een specifiek ‘Start’ of ‘Focus’ thema voor jou?

Graag zekerheid?

Vraag gerust de extra uitgebreide voedings- en gewoonte analyse proefmodule aan!

Voel je ook vrij om een vrijblijvend kennismakingsgesprek in te boeken.

Op deze manieren krijg je inzichten en gerichte feedback over wat jou ideale programma zou zijn. Dat hangt namelijk af van wat je wil bereiken en waar voor jou verbeterpotentieel zit.

Veelgestelde vragen (FAQ)

Voeding & afvallen met Healthy Habits

De gegeven adviezen hangen volledig af van je eigen gewoontes.

Na analyse van je huidige voedings- en leefstijlgewoontes maak je een gepersonaliseerd plan om te focussen op de gewoontes waar het meeste verbeterpotentieel zit.

Er is geen verboden productgroep en je kunt zelf je voorkeuren volgen en accenten leggen. Je zult de aanbevolen producten altijd in de Belgische supermarkten vinden.

Je kunt de adviezen flexibel toepassen zonder dat je twee verschillende maaltijden moet klaarmaken.

Dat lukt omdat het geen extreem dieet is met verboden producten of speciale gerechten, maar eerder met slimme aanpassingen aan herkenbare gerechten.

Super dat je al gezond eet! Niet al onze cliënten zijn erg ongezond bezig.

Vaak gaat het over specifieke zaken die je nog kunt verbeteren, zeker als je ‘slechts’ 3-10 kilo wil verliezen.

Bij 95% van de cliënten kunnen nog een heel aantal verbeteringen geadviseerd worden.

Als er te weinig potentieel is voor jou om veranderingen te behalen en je bent al ingeschreven, dan krijg je integraal je geld terug.

Je krijgt voldoende inspiratie en alle tools om zelf je weekmenu’s samen te stellen (inspiratiebundels met recepten, fotoalbums met gezonde producten uit je supermarkt …)

De focus ligt vooral op hoe je het kunt volhouden. Je leert vooral hoe je zelf je maaltijden kunt plannen en samenstellen, in plaats van het letterlijk volgen van een recept.

Tijdens het programma volg je geen klassiek dieet met punten of calorieën tellen. We zoeken naar gewoontes die je consequent kunt blijven toepassen.

Praktisch

Je krijgt meteen na de inschrijving toegang tot het programma.

Bekijk je spam-mails als je na een uur nog niets ontvangen hebt.

De modules worden geleidelijk aan vrijgegeven maar dat betekent niet dat je ze onmiddellijk moet invullen.

Je kunt ze volledig op jouw tempo volgen, er is ruim tijd voorzien.

Plan eventueel een vast moment in tijdens de week.

De bonus-modules zijn optioneel, deze zijn er voor wie er niet genoeg van krijgt.

Deze worden strikt beschermd en worden niet aan derde partijen aangeboden.

Je e-mailadres wordt ook enkel gebruikt voor updates over het programma of gratis tips. Hiervoor kun je je ook altijd afmelden.

Meer info vind je in de Gebruiksvoorwaarden en het Privacybeleid.

Gezonder eten brengt voor veel mensen met zich mee dat zij ook zullen afvallen. Dit betekent dat deze cursussen* niet geschikt zijn voor een aantal groepen.

Het is daarom niet toegestaan om je voor deze in te schrijven in geval van:

1. Een BMI van minstens 20 om het risico op ondergewicht te vermijden.

2. Als je jonger bent dan 18 jaar, hier is gespecialiseerd voedingsadvies nodig, contacteer een diëtist gespecialiseerd in begeleiding van kinderen en jongeren.

3. Je zwanger bent, tijdens de zwangerschaps is het belangrijk dat je gewicht geleidelijk aan omhoog gaat in plaats van omlaag. Veel adviezen leiden rechtstreeks of onrechtstreeks tot een caloriebeperking.

4. Als je momenteel een diagnose hebt van anorexia, orthorexia of boulemie, hiervoor zoek je best gespecialiseerde hulp. Het programma over ‘Regelmatiger bewegen’ is ook uitgesloten voor deze groep.

* Deze uitzonderingen zijn niet van toepassing bij de Healthy Habits Start varianten ‘Slaap’ en ‘Ontspanning’ volgen.

Zit je nog met een vraag? Laat een bericht achter.