Transformeer je gewoontes.
Voel je energiek en zelfzeker.

Leer hoe je succesvol gezonde gewoontes kan inpassen in je dagelijks leven, stap voor stap.

Haal de blijvende resultaten die jij wilt, zonder verboden voeding of calorieën tellen.

In samenwerking met

Voor wie zijn de Healthy Habits programma's?

Worstel je hiermee?

  • Je wil afvallen en fitter worden, maar dat eeuwig ‘op dieet’ gaan beu bent.

  • Je ervaart frustraties omdat je een hardnekkige, ongezonde gewoonte maar niet afgeleerd krijgt.

  • Je houdt een drukke dag nog te weinig energie over om iets aan je avond te hebben.

  • Je weet wat je zou moeten doen, maar je slaagt er niet in het vol te houden.

  • De kleren die je zou willen dragen passen niet meer en je bent niet meer tevreden over je spiegelbeeld.

Klinkt dit als muziek in de oren?

 

  • Je voelt je goed in je vel met een gezonde levensstijl die bij jou past en ervaart meer mentale rust

  • Je weet exact hoe je periodes van stress en drukte kan overkomen en behoud zo blijvend je resultaten.

     

  • Je hebt meer energie doorheen de hele dag en avond, je voelt je fit en beweegt makkelijker.

  • Je gaat voor een gezonde toekomst en geeft het goede voorbeeld aan je familie en kinderen.

  • Je bent meer tevreden over je eigen spiegelbeeld en je favoriete kleren passen terug comfortabel

Laten we samen bekijken of het iets voor jou is.

Ik vind het erg belangrijk dat je tevreden bent en goede resultaten boekt. Voor sommigen is dit niet het juiste programma, bijvoorbeeld liefhebbers van de meer extreme diëten, shakes en dieetsupplementen.

Om echt zeker te zijn kan je kiezen voor:

Zij gingen je voor:

Met mijn druk leven leek ik gedoemd om te blijven jo-jo’en. Om aanbeveling van een vriendin ben ik bij HH teruggekomen.

Na het kennismakingsgesprek met Pieter wist ik het al: dit is niet het zoveelste dieet.

Mijn ogen waren eindelijk opengegaan en waar ik vroeger gegarandeerd had opgegeven, zette ik nu verder.

Ik geef het juiste voorbeeld aan mijn dochters en dit kan ik blijven volhouden!

4.5/5

Karolien G.

Onderneemster & mama van 2

Wat me aansprak is de heldere en praktische adviezen. Je hoort zoveel over wat ‘niet mag’. Daar ging het eigenlijk niet over. Ik voelde me nooit beperkt en had veel keuzevrijheid.

Het programma deed me inzien dat ik net te streng was voor mezelf. Ik heb nu meer evenwicht in mijn voeding en in mijn hoofd heb ik meer rust.

Wat ben ik blij dat ik niet meer hoef calorieën te tellen! En dat ik me terug zelfzeker voel, ook voor de lens.

4.5/5

Marlies V.

Leerkracht & fotografe

Toen ik jonger was kwam ik er nog mee weg, maar daarna kwamen de kilo’s er elk jaar bij. Frustrerend!

Elk jaar opnieuw op dieet. En het moest snel gaan: ik wou snel terug ‘gewoon’ kunnen doen en een normaal sociaal leven.

Door Healthy Habits heb ik een juist evenwicht kunnen vinden. Ik sta mezelf alles toe, maar overdrijf niet.

Ik geniet nu nog méér van eten, want het schuldgevoel is weg. En nu mijn vriendinnen nog overtuigen!

5/5

Veronique L.

Onthaalmedewerker & levensgenieter
Kies jouw ideale programma

Start nu met je gezonde gewoontes en voel je beter en meer energiek!

Healthy Habits 'Start' & 'Focus'

Twijfel je nog? Of heb je één specifieke gewoonte waar je mee an de slag wil?

Deze programma's zijn ideaal om kennis te maken met Healthy Habits en het proces van gewoonteverandering.

Beschikbare thema's: 'Bewegen', 'Ontspannen' en ' 'Slaapgewoontes' & specifieke doelen op vlak van voeding.

Healthy Habits 'Classic'

Ons paradepaardje, erg vaak gekozen door mensen die blijvend willen afvallen. Je krijgt toegang tot het volledige programma en alle mogelijke thema's.

Alles wat jij nodig hebt om deze keer wél te slagen, verwerkt in interactieve modules. Elke week doe je nieuwe inzichten en inspiratie op.

Vol praktische adviezen en tips en we zetten alles op alles voor een blijvend resultaat op lange termijn.

Healthy Habits 'Jaartraject'

Het jaartraject is voor mensen die gaan voor een grotere transformatie. Voor wanneer je nood hebt aan intensieve persoonlijke begeleiding.

Je wil er écht voor gaan en het moment is aangebroken om te investeren in je gezondheid en vaarwel te zeggen tegen alle diëten.

Naast het volledige programma zijn er coachingsgesprekken waar we echt dieper kunnen ingaan op jouw persoonlijke ervaringen.

Motivation is what gets you started.
Habit is what keeps you going.

0
4.5/5
Algemene beoordeling
Gemiddelde van 2020
---
0 %
van deelnemers
'Het diëten is voor mij verleden tijd'

Pieter, jouw coach en bezieler van Healthy Habits.

Pieter Brughmans

Hey! Ik ben Pieter en ik kijk er naar uit om ook jou te helpen naar blijvende resultaten.

Graag gebruik daarbij mijn ervaringen en mijn achtergrond in coaching, motivatieleer, gedragsverandering en lesgeven.

Ik ben erkend diëtist en fervente fan van pizza, chocolade en kiwi’s. ( Je dacht toch niet dat je dat niet meer zou mogen eten ? 😉 )

Ik in cartoon-vorm

Laten we samen bekijken of het iets voor jou is.

Ik vind het erg belangrijk dat je tevreden bent en goede resultaten boekt. Voor sommigen is dit niet het juiste programma, bijvoorbeeld liefhebbers van meer extreme diëten, shakes en supplementen.

Om echt zeker te zijn kan je kiezen voor:

Veelgestelde vragen (FAQ)

Voeding & afvallen met Healthy Habits

De gegeven adviezen die hangen puur af van jouw persoonlijke gewoontes. We richten ons op die gewoontes waar nog het meeste verbeterpotentieel zit.

Je zal een uitgebreide analyse krijgen van je huidige voeding- en leefstijlgewoontes. We maken een erg gepersonaliseerd plan en leggen de focus op het belangrijkste, niet alles tegelijk. Zo houden we het haalbaar.

Alle andere gewoontes, die al gezond zijn, die behoud je gewoon! Je tijd en energie zijn eindig, dus je kan je beter focussen op dé slimme veranderingen die het meest renderen.

De aanbevolen producten zijn ook uitsluitend producten die je gewoon in de Belgische supermarkten kan vinden. Er zijn geen verboden productgroepen en je kan zelf je voorkeuren en je accenten leggen gezien er steeds voldoende keuzemogelijkheid.

De adviezen zijn zo opgesteld dat je ze zeer flexibel kan toepassen zonder dat jullie twee verschillende maaltijden moeten klaarmaken. Als je dat verkiest, kan dat natuurlijk.

Maar omdat dat voor de meeste mensen niet zo praktisch is, wordt hier sterk rekening mee gehouden. Omdat het geen extreem dieet is met verboden producten of speciale gerechten, maar eerder een plan met slimme aanpassingen kan dat ook gewoon.

De aanbevolen producten zijn ook uitsluitend producten die je gewoon in de Belgische supermarkten kan vinden

Super dat je al gezond eet! In tegenstelling tot wat veel mensen denken, zijn lang niet al onze cliënten erg ongezond bezig. Vaak gaat het hem over specifieke, praktische zaken die je nog kan verbeteren, zeker als je ‘slechts’ ongeveer 3-10 kg wil verliezen.

Omdat ik echter wil dat je zoveel mogelijk waarde uit ons programma kan halen, doe ik met plezier vrijblijvend een grondige analyse van je gewoontes voor het programma. 

Bij 95% van de cliënten kan ik nog een heel aantal verbeteringen adviseren, niemand is perfect!

En er zijn een heel aantal valkuilen die je niet zomaar kan weten zonder de nodige kennis en ervaring van honderden cliënten intensief te begeleiden.

Als ik merk dat er effectief te weinig potentieel is voor jou om veranderingen te behalen, zal ik het je eerlijk zeggen. En als je al ingeschreven bent, krijg je integraal je geld terug.

Niet getreurd, dan weet jij tenminste dat je objectief al heel sterk bezig bent en nog weinig verbeterpunten hebt.

Onderschat echter niet wat schijnbaar ‘kleine’ veranderingen kunnen doen als je ze consequent toepast voor een lange periode. Als je er een gewoonte van maakt, kan je het na een tijd zonder moeite blijven toepassen en er de vruchten van plukken.

Je krijgt ruim voldoende inspiratie in het programma! Je krijgt alle tools om zelf je weekmenu’s samen te stellen. Snelle en gezonde inspiratie zal geen probleem zijn, zowel voor ontbijt, middag, avond en tussendoor. De programma’s richter de focus nog meer op ‘hoe volhouden’ dan op ‘welke recepten’.

We leren je liever hoe je zelf maaltijden samenstelt in plaats van dat je alles letterlijk moet volgen. In het begin is een voorgekauwd plan misschien makkelijk, maar je wordt hierdoor ook afhankelijk van die weekmenu’s. Afhankelijk van iemand anders die de gezonde planning voor je doet.

Om echt blijvend resultaat te krijgen kan je deze vaardigheid best zelf aanleren. Tenzij je een privé-chef hebt.

Tijdens het programma volg je geen klassiek dieet, je hoeft ook geen punten te tellen of calorieën. Omdat al deze zaken enkel tijdelijk werken. Vraag jezelf af: ga ik de komende maanden en jaren dit blijven toepassen? Als het antwoord ‘nee’ is, kan je het best niet doen. Iets tijdelijk toepassen geeft ook maar tijdelijk resultaat.

Zoek dingen die je kan en wil blijven doen en pas die consequent toe totdat het een gewoonte is.

Om eens nieuw gerechten uit te proberen kunnen recepten zeker handig zijn. Maar dit programma is niet het zoveelste kookboek. Er staan ook duizenden goede recepten online op dat vlak zien wij de meerwaarde niet in om er nog 100 bij te geven.

Gratis toprecepten & aanbevolen koekboeken: Zekergezond.be, optimavita.nl, voedingscentrum.nl, kookboeken Sandra Bekkari, boeken Skinny Minds (Mieke Kosters), website Albert Heijn – Gezonde recepten, … .

Praktisch

Je krijgt meteen na de inschrijving toegang. Je zal automatisch toegang krijgen tot het programma.

Omdat dit automatisch is, kan je zeker eens je spam-folder nakijken moest je na een uur nog niets hebben ontvangen.

Je kan ze volledig op jouw tempo volgen. Er is ruim tijd voorzien, we weten dat er af en toe iets kan tussenkomen!

De modules worden geleidelijk aan vrijgegeven in een logische
volgorde, maar dat betekent niet dat ze je onmiddellijk moet invullen.

Als je van jezelf weet dat je vergeetachtig bent, plan dan een vast moment
in in de week. Bv. dinsdagavond, zaterdagmiddag. Om de modules te
bekijken.

De inhoud en modules zijn zo opgesteld dat je op korte tijd de belangrijkste inzichten meekrijgt, zonder dat we uren rond de pot draaien. We testen en verbeteren ook constant de modules.

Voor de enthousiastelingen die maar niet genoeg kunnen krijgen zijn er
bonus-modules, maar als je weinig tijd hebt is het geen probleem om die over
te slaan.





Deze worden strikt beschermd en zullen niet aangeboden worden aan derde partijen. Als je ons je mailadres bezorgt, zal deze ook enkel gebruikt worden voor relevante doeleinden zoals updates over de programma’s of gratis tips. Wij houden ook niet van spam, dus gaan we dat zelf niet doen. Hiervoor kan je je altijd afmelden.

De voedingsprogramma’s zijn in grote mate gericht op afvallen. Dit betekent dat het niet geschikt is voor een aantal groepen.

Het is daarom niet toegestaan om je voor deze in te schrijven in geval van:

1. Een BMI van minstens 20 om het risico op ondergewicht te vermijden.

2. Als je jonger bent dan 18 jaar, hier is gespecialiseerd voedingsadvies nodig, contacteer een diëtist gespecialiseerd in begeleiding van kinderen en jongeren.

3. Je zwanger bent, tijdens de zwangerschaps is het belangrijk dat je gewicht geleidelijk aan omhoog gaat in plaats van omlaag. Veel adviezen leiden rechtstreeks of onrechtstreeks tot een caloriebeperking.

4. Als je momenteel een diagnose hebt van anorexia, orthorexia of boulemie, hiervoor zoek je best gespecialiseerde hulp. Het programma over ‘Regelmatiger bewegen’ is ook uitgesloten voor deze groep.

Zit je nog met een vraag? Laat een bericht achter.